Wybrane przykłady naszych projektów

Etykiety na opakowania marki chemii samochodowej PHENIX – projekt graficzny oraz druk

Producent chemii samochodowej Phenix, podjął decyzję o repozycjonowaniu gamy produktów pod marką Phenix. które reprezentowały dobrą jakość średniej półki w konkurencyjnej wobec innych marek cenie. Wizerunek przedstawiony na etykiecie poprzednich opakowań nie oddawał jednak wartości za cenę.

Opracowany przez nas projekt graficzny, mający na celu podniesienie ogólnego wizerunku marki i wykreowanie percepcji jakościowego produktu, oparty został na spójnym i wyróżniającym systemie identyfikacji wizualnej marki, który stworzył silny branding, zaadoptowany na wszystkie opakowania. Projekt graficzny eksponuje logo, nazwę produktu oraz czytelne i atrakcyjne zdjęcie przeznaczenia produktu.

Druk: fleksograficzny farbami UV, 6 kolorów
Materiał: papier półbłyszczący
Uszlachetnienie: lakier UV

3 

 

Etykiety na opakowanie nowej marki pieczarek EUROFUNGI – projekt graficzny oraz druk

Większość etykiet opakowań pieczarek na polskim rynku ma charakter techniczny: zawierają one bardzo proste, podstawowe informacje o producentach, nie eksponują logo czy innych elementów graficznych, które rozróżniałyby producentów, wspierały budowanie świadomości i wizerunek poszczególnych marek.

Dla nowo wprowadzanej marki pieczarek, chcieliśmy więc stworzyć atrakcyjną, wyróżniającą etykietę, która poza kreowaniem jakościowego wizerunku, będzie promowała mało znane konsumentom walory odżywcze pieczarek i budowała – poprzez etykietę, prawdziwą, wartościową markę pieczarek.

Druk: fleksograficzny farbami UV, 6 kolorów
Materiał: papier termiczny
Bez uszlachetniania.

45

 

Etykiety na opakowania dla marki „Sękacz Królewski" – koncepcja strategiczna marki, projekt graficzny oraz druk

Firma „Secpol" z Marek pod Warszawą, postanowiła zmienić opakowania swoich produktów pod nazwą „Sękacz Krolewski".
To wyjątkowe ciasto, wypiekane wg tradycyjnej receptury z naturalnych składników ma doskonały i wyjatkowo świeży smak, godny „królewskiego stołu". Poza tym, występuje w różnej formie i jest wzbogacane polewami i różnymi dodatkami.
Jednak opakowania marki nie oddawały wizerunku jakościowej marki.

Zaproponowaliśmy firmie nową koncepcję brandingu, oddającą wizerunek doskonałego produktu marki premium, reprezentującej najlepszą tradycję w nowoczesnym wydaniu.

Druk: fleksograficzny farbami UV niskomigracyjnymi, 7 kolorów
Materiał: laminat flow-pack
Uszlachetnienie: laminat  

810