Etykieta typu peel-off to czterostronicowa etykieta wykonana z folii PP, do wielokrotnego rozklejania i ponownego sklejania. 
Jest idealnym rozwiązaniem dla opakowań, na których stosunkowo niewielkiej powierzchni trzeba umieścić dużą ilość tekstu. Udostępniają dodatkowe miejsce zadruku dla szczegółowych instrukcji sposobu zastosowania produktu (np. w farmacji), 
dla wersji wielojęzycznych, składu produktu itp. Są idealnym rozwiązaniem dla firm, które kontretykietę umieszczaną na tyle opakowania wykorzystują jako nośnik treści marketingowej, a wymagane prawem opisy mogą umieścić na wewnętrznych stronach etykiety.

Etykieta typu peel-off jest także doskonałym rozwiązaniem dla akcji promocyjnych. Wewnętrzne strony etykiety są idealnym miejscem do umieszczenia opisu zasad promocji, kodów promocyjnych itp., kiedy strona pierwsza etykiety niesie informację 
o wprowadzeniu promocji czy podstawowe informacje o produkcie, przyciąga uwagę konsumenta przy półce i rodzi zainteresowanie prowadzoną akcją promocyjną.

Zastosowanie w branżach:

  • spożywcza
  • kosmetyczna
  • chemiczna
  • motoryzacyjna
  • farmaceutyczna