Label Innovations

Zapraszamy na V edycję konferencji Label innovations

„Eko, które kupi konsument,

czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.

Podczas tej edycji konferencji poruszymy następujące zagadnienia:

  • “Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Counsel Praktyki Infrastruktury i Energetyki DZP oraz Tymon Grabarczyk, Associate Praktyki Infrastruktury i Energetyki DZP
  • “Pokolenie X, Y, Z – specyfika zachowań nabywczych i konsumpcyjnych” – dr hab. inż., prof. nadz. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Magdalena Ankiel
  • “Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii” – Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc
  • “Trendy: ECO i CLEAN LABEL w projektowaniu graficznym etykiet. Poszukiwanie dobrych produktów vs budowanie pozytywnych asocjacji dla etykiet produktów” – Jarosław Grzesica – CEO w agencji kreatywnej This oraz Mateusz Bąkała – Dyrektor kreatywny studia This
  • “Trendy wśród podłoży do druku etykiet” – Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac
  • “Eko, które kupi konsument – czyli o etykietowych ekoinnowacjach” – Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf
  • Na koniec wszyscy uczestnicy wezmą udział w warsztatach “Stwórz etykiety, które sprzedają produkty”

JEŻELI UWAŻASZ, ŻE TREND EKO CIĘ NIE DOTYCZY,

ALBO NIE WIESZ JAK WPROWADZIĆ GO DO SWOJEJ FIRMY

I DODATKOWO WYRÓŻNIĆ PRODUKTY NA PÓŁCE

TA KONFERENCJA SKIEROWANA JEST WŁAŚNIE DO CIEBIE!

Twoje korzyści z udziału w konferencji

dowiesz się, jakie istotne zmiany wprowadza nowelizacja ustawy o odpadach i jakie nowe obowiązki nakłada na producentów wprowadzających produkty opakowane na rynek. Wyjaśnimy wszystkie wątpliwości oraz odpowiemy na pytania natury prawnej związane z ochroną środowiska. Czy zmiana prawa jest szansą, czy zagrożeniem dla producentów?

• poznasz zakamarki motywacji zakupowych nowej generacji konsumentów oraz dowiesz się o istotnych różnicach pomiędzy pokoleniami X,Y,Z. Dowiesz się czym przekonasz konsumentów generacji X, Y i Z do zakupu swoich produktów.

• dowiesz się, czy produkty ekologiczne zagrażają rozwojowi marek premium? Opowiemy o przyszłości opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii

• to niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla Twoich produktów oraz dowiesz się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań

• weźmiesz udział w warsztatach i poznasz bliżej tajniki projektowania skutecznych etykiet

• będziesz miał możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z prelegentami i innymi uczestnikami wydarzenia.

Miejsce i czas

2 kwietnia 201 w godz. 9:30 – 15:30, Sala Konferencyjna C

Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie

Koszt  biletu:

199zł netto

Do 15 marca skorzystaj z kodu rabatowego obniżającego bilet o 10%

KOD: kpu02

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt :

tel: 44 725 11 11  wew.19

Rozmiar czcionki
Kontrast