Od czasu legalizacji marihuany leczniczej w Polsce w 2017 roku, branża konopna rozwinęła się w szybkim tempie. Na rynku dostępne są tabletki, olejki czy liquidy do inhalacji. Konopie znajdziemy w kosmetykach czy produktach spożywczych. Firm związanych z konopią jest coraz więcej, a co to oznacza? Ważne jest, aby wyróżniać się na tle konkurencji nie tylko jakością produktu, ale opakowaniem!
W takim razie od czego zacząć?
Zacznijmy od strony wizualnej. Tak naprawdę najlepiej wybrać materiał, który będzie odporny na wilgoć, ewentualną migracje produktu na zewnątrz opakowania, tak aby zachowało jak najdłużej estetyczny wygląd. Nasza sugestia to folia biała, folia srebrna, folia transparentna. W połączeniu z odpowiednimi uszlachetnieniami osiągniemy oczekiwany efekt.
Skoro o uszlachetnieniach mowa, warto zwrócić uwagę na folie cold stamping, które świetnie uszlachetnią Twój produkt.
A może zainteresują Cię tłoczenia w technologii flexo? Dlaczego warto zainwestować w tłoczenia?
To świetny sposób, aby nadać projektowi inny wymiar (3D) , którego nie uzyskamy podczas tradycyjnych metod druku. Pobudź zmysły, wykorzystując do tego tłoczenia, które uwypuklą wybrane elementy. Zmysł dotyku ma również potężny wpływ na decyzje zakupowe. Etykiety odgrywają główną rolę w decyzji o zakupie. Twoi klienci nie tylko zauważą różnicę, ale także ją poczują. Wgłębienia nadają im wyrafinowania. Dzięki tej metodzie możesz zastąpić pracę z wykorzystaniem sitodruku, który jak wiemy nie jest tanim rozwiązaniem.
Badania e-commerce wskazały, że 71% klientów kupujących produkty premium, oczekują aby opakowanie było wyższej jakości. Właśnie dlatego warto uszlachetnić swoje opakowanie m.in. tłoczeniem, folią cold stamping albo innymi metodami.
Produkt będzie wyróżniał się na półce, a potencjalni klienci z pewnością zwrócą uwagę na Twój produkt.
Masz sporo informacji do umieszczenia? Sprzedajesz Twój produkt na różnych rynkach? Idealnym rozwiązaniem jest etykieta peel-off (otwórz-zamknij). Ilość stron jest uzależniona od rozmiaru etykiety, dlatego najlepiej skontaktować się bezpośrednio z drukarnią, aby ustalić szczegóły.
Na pewno warto odejść od źle kojarzących się opakowań z ogromnymi liśćmi konopi, które wręcz mogą odstraszyć potencjalnych klientów. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Wpływ na to ma tak naprawdę wszystko zaczynając od kolorów, kończąc na informacjach zamieszczonych na opakowaniu.
Obecnie dość popularnym trendem jest minimalizm. Dobranie odpowiednich kolorów (spójnych z całym wizerunkiem), uszlachetnień oraz materiału pozwoli na wyróżnienie marki na półce sklepowej, ale i tej wirtualnej w sklepie ON-LINE.
Jeśli produkujesz kosmetyki z dodatkiem konopi warto pomyśleć o saszetkach jako narzędziu marketingowemu. Wydaje się, że to małe rozwiązanie, a jednak może zdziałać wiele. Takie próbki możesz dodać jako gratis do zamówień ON-LINE, czy zakupów stacjonarnych. Z pewnością pogłębi to Twoje relacje z klientami i zachęci do ponownych zakupów.
Produkcję etykiet zostaw nam!
Producenci branży konopnej są pełni pasji oraz dbałości o każdy szczegół produktu z CBD, który trafia do rąk konsumentów. A co z opakowaniem? Nie musisz się tym przejmować, ponieważ zadbamy o etykietę, która sprzeda Twój produkt i zwróci na uwagę Twojego potencjalnego klienta. Etykieta/opakowanie to tak naprawdę najtańsza część produktu a może zdziałać cuda.
Dodaj komentarz