Zapraszamy na V edycję konferencji Label innovations
„Eko, które kupi konsument,
czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.
Podczas tej edycji konferencji poruszymy następujące zagadnienia:
- “Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Counsel Praktyki Infrastruktury i Energetyki DZP oraz Tymon Grabarczyk, Associate Praktyki Infrastruktury i Energetyki DZP
- “Pokolenie X, Y, Z – specyfika zachowań nabywczych i konsumpcyjnych” – dr hab. inż., prof. nadz. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Magdalena Ankiel
- “Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii” – Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc
- “Trendy: ECO i CLEAN LABEL w projektowaniu graficznym etykiet. Poszukiwanie dobrych produktów vs budowanie pozytywnych asocjacji dla etykiet produktów” – Jarosław Grzesica – CEO w agencji kreatywnej This oraz Mateusz Bąkała – Dyrektor kreatywny studia This
- “Trendy wśród podłoży do druku etykiet” – Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac
- “Eko, które kupi konsument – czyli o etykietowych ekoinnowacjach” – Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf
- Na koniec wszyscy uczestnicy wezmą udział w warsztatach “Stwórz etykiety, które sprzedają produkty”
JEŻELI UWAŻASZ, ŻE TREND EKO CIĘ NIE DOTYCZY,
ALBO NIE WIESZ JAK WPROWADZIĆ GO DO SWOJEJ FIRMY
I DODATKOWO WYRÓŻNIĆ PRODUKTY NA PÓŁCE
TA KONFERENCJA SKIEROWANA JEST WŁAŚNIE DO CIEBIE!
Twoje korzyści z udziału w konferencji
• dowiesz się, jakie istotne zmiany wprowadza nowelizacja ustawy o odpadach i jakie nowe obowiązki nakłada na producentów wprowadzających produkty opakowane na rynek. Wyjaśnimy wszystkie wątpliwości oraz odpowiemy na pytania natury prawnej związane z ochroną środowiska. Czy zmiana prawa jest szansą, czy zagrożeniem dla producentów?
• poznasz zakamarki motywacji zakupowych nowej generacji konsumentów oraz dowiesz się o istotnych różnicach pomiędzy pokoleniami X,Y,Z. Dowiesz się czym przekonasz konsumentów generacji X, Y i Z do zakupu swoich produktów.
• dowiesz się, czy produkty ekologiczne zagrażają rozwojowi marek premium? Opowiemy o przyszłości opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii
• to niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla Twoich produktów oraz dowiesz się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań
• weźmiesz udział w warsztatach i poznasz bliżej tajniki projektowania skutecznych etykiet
• będziesz miał możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z prelegentami i innymi uczestnikami wydarzenia.
Miejsce i czas
2 kwietnia 201 w godz. 9:30 – 15:30, Sala Konferencyjna C
Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie
Koszt biletu:
199zł netto
Do 15 marca skorzystaj z kodu rabatowego obniżającego bilet o 10%
KOD: kpu02
Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt :
e-mail: marketing@etykiety.pl