Wczoraj, 2 kwietnia 2019 r. odbyła się V edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?”, poświęcona tematyce „Eko, które kupi konsument, czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.
W trakcie konferencji odbyło się szereg prelekcji, m.in:
- Eko w prawie piszczy – czyli szanse i zagrożenia wynikające z rozszerzonej odpowiedzialności producentów. Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach – Daniel Chojnacki, Counsel Praktyki Infrastruktury i Energetyki DZP oraz Tymon Grabarczyk, Associate Praktyki Infrastruktury i Energetyki DZP.
- Masą zielonych listków, czy spersonalizowaną komunikacją na opakowaniu – czym przekonasz konsumentów generacji X, Y i Z do zakupu swoich produktów?Pokolenie X, Y, Z – specyfika zachowań nabywczych i konsumpcyjnych – dr hab. inż., prof. nadz. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Magdalena Ankiel.
- Jak produkty ekologiczne zagrażają rozwojowi marek premium? Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii. Wpływ opakowania na postrzeganie marki. Badania atrakcyjności wizualnej opakowań luksusowych. – Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc.
- Trendy: ECO i CLEAN LABEL w projektowaniu graficznym etykiet. Poszukiwanie dobrych produktów vs budowanie pozytywnych asocjacji dla etykiet produktów – Jarosław Grzesica – CEO w agencji kreatywnej This oraz Mateusz Bąkała – Dyrektor kreatywny studia This.
- Jak połączyć ekologię z ekonomią? Trendy wśród podłoży do druku etykiet- Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac.
- Eko, które kupi konsument – czyli o etykietowych ekoinnowacjach – Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf.
Konferencję zakończyły warsztaty kreatywne „Stwórz etykiety, które sprzedają produkty”, podczas których uczestnicy w grupach tworzyli założenia kreatywne dla dwóch produktów: balsam wegański oraz napój wegański. Kolejnym etapem prac było stworzenie etykiety na opakowanie produktu, na podstawie stworzonego wcześniej briefu. Uczestnicy mieli do dyspozycji podłoża do druku UPM Raflatac Polska, folie do uszlachetnień API Group Polska, elementy grafik zaprojektowane przez studio kreatywne Thisiscreative, materiały biurowe, odrobinę wyobraźni, własnego doświadczenia i kreatywności oraz doradztwo specjalistów z Etykiety.pl Etigraf.
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia:
Dodaj komentarz