Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół szans rozwojowych jakie mogą producentom przynieść trendy w branży opakowań.
Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.
Konferencja Label Innovations jest wydarzeniem towarzyszącym targom opakowaniowym Packaging Innovations. Tegoroczna edycja odbędzie się:
2 kwietnia 2019 r. w Centrum Wystawienniczo – Konferencyjnym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie, Sala Konferencyjna „C” w godzinach 9:30 – 15:30.
Tematem przewodnim najbliższej edycji jest „Eko, które kupi konsument – czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.
O czym opowiedzą nasi eksperci na konferencji?
- Eko w prawie piszczy – czyli szanse i zagrożenia wynikające z rozszerzonej odpowiedzialności producentów. Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach – Daniel Chojnacki, Counsel Praktyki Infrastruktury i Energetyki DZP oraz Tymon Grabarczyk, Associate Praktyki Infrastruktury i Energetyki DZP.
- Masą zielonych listków, czy spersonalizowaną komunikacją na opakowaniu – czym przekonasz konsumentów generacji X, Y i Z do zakupu swoich produktów? Odkryj motywacje zakupowe konsumentów pokoleń X, Y, Z – dr hab. inż., prof. nadz. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Magdalena Ankiel.
- Czy produkty ekologiczne zagrażają rozwojowi marek premium? Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii – Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc.
- Rozterki grafika: projektowanie jest sztuką, czy sztuką jest projektować? Trendy: ECO i CLEAN LABEL w projektowaniu graficznym etykiet. Poszukiwanie dobrych produktów vs budowanie pozytywnych asocjacji dla etykiet produktów – Jarosław Grzesica – CEO w agencji kreatywnej This oraz Mateusz Bąkała – Dyrektor kreatywny studia This.
- Czy da się połączyć ekologię z ekonomią? Trendy wśród podłoży do druku etykiet- Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac.
- Eko, które kupi konsument – czyli o etykietowych ekoinnowacjach – Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf.
Konferencja jest organizowana z myślą o osobach zarządzających markami produktowymi oraz odpowiedzialnych za ich rozwój.
Label Innovations stwarza okazję spotkań z ekspertami z dziedziny opakowań, technologii druku, marketingu i prawa. Podczas konferencji wysłuchasz interesujących prelekcji dotyczących trudnych tematyk oraz weźmiesz udział w warsztatach praktycznych.
Label Innovations jest wydarzeniem dedykowanym:
– właścicielom marek
– kierownikom, managerom oraz pracownikom działów marketingu
– osobom zarządzającym przedsiębiorstwami produkcyjnymi
– grafikom
Tematyka aktualnej V edycji konferencji, dotyczy przedsiębiorstw produkcyjnych, w tym m. in. z branż: spożywczej, kosmetycznej oraz chemicznej.
Skontaktuj się z Doradcą Techniczno – Handlowym naszej firmy i uzyskaj atrakcyjny rabat na cenę biletu.
Przejdź do zakładki Kontakt i porozmawiaj z Doradcą o rabacie na cenę biletu lub napisz na marketing@etykiety.pl
Bilety promocyjne są dostępne w ograniczonej ilości, a ich sprzedaż będzie realizowana tylko do 28 lutego 2019 r.
Więcej na temat wydarzenia oraz zakup biletów na https://labelinnovations.pl/
Dodaj komentarz