Jak zwiększyć wartość produktu dzięki etykietom?
Odpowiedź jest prosta – niestandardowe etykiety z tłoczeniami.
Dlaczego warto zainwestować w tłoczenia?
Badania e-commerce z 2013 roku wskazały, że 71% klientów kupujących produkty premium, oczekują aby opakowanie było wyższej jakości. Właśnie dlatego warto uszlachetnić swoje opakowanie m.in. tłoczeniem czy folią cold stamping.
To świetny sposób, aby nadać projektowi inny wymiar (3D) , którego nie uzyskamy podczas tradycyjnych metod druku. Pobudź swoje zmysły, wykorzystując do tego tłoczenia, które uwypuklą wybrane elementy. Zmysł dotyku ma również potężny wpływ na decyzje zakupowe. Etykiety odgrywają główną rolę w decyzji o zakupie. Twoi klienci nie tylko zauważą różnicę, ale także ją poczują. Wgłębienia nadają im wyrafinowania.
Produkt będzie wyróżniał się na półce, a potencjalni klienci z pewnością zwrócą uwagę na Twój produkt.
Dzięki tej metodzie możesz zastąpić pracę z wykorzystaniem sitodruku, który jak wiemy nie jest tanim rozwiązaniem.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z naszymi doradcami.
Dodaj komentarz