Foto źródło: https://blog.kissmetrics.com/eye-tracking-studies/


Badanie przeprowadzenie w warunkach uniwersyteckich przez ekspertów w zakresie badań konsumenckich

Co otrzymuje klient w ramach usługi?
Oferta badania obejmuje dokumentację (raport z badań) zawierającą:
• projekt badania (procedura badawcza: scenariusz, zadania dla respondentów, kwestionariusz)
• dobór i rekrutacja respondentów
• przeprowadzenie badania
• opracowanie danych surowych
• analiza danych
• raport z badania (wnioski z analizy danych).

Na czym polega badanie i co można zbadać?

Możliwości badawcze metody:
• Określenie skupienia uwagi wzrokowej na poszczególnych elementów opakowania
• Porównanie percepcji dotychczasowego i propozycji nowego opakowania
• Porównanie 2 projektów opakowania
• Porównanie opakowań konkurencji
• Percepcja opakowania wśród opakowań konkurencji
• Określenie skupienia uwagi wzrokowej na poszczególnych informacjach w materiałach reklamowych
• Określenie skupienia uwagi wzrokowej na poszczególnych elementach na stronie internetowej
Wykorzystując badania eyetrackingowe możesz zbadać :
- dwie wersje opakowania produktu, jeśli masz problem z podjęciem decyzji, które wdrożyć
- porównać opakowanie swojego produktu z opakowaniami produktów konkurencyjnych
- zbadać skuteczność przekazu komunikacyjnego materiałów reklamowych (ulotek, ofert,
e-mailingów, katalogów, strony internetowej, landing page)

Co zyskasz poprzez badania eyetrackingowe?
Badania eyetrackingowe umożliwiają:
• określenie, które elementy opakowania najbardziej skupiają uwagę wzrokową klienta, na co patrzy najdłużej, na co spojrzał w pierwszej kolejności, do których elementów wrócił wzrokiem.
• przy prezentacji oddzielnej poszczególnych opakowań można porównać wymienione parametry;
• w przypadku badania kilku opakowań zaprezentowanych na 1 zdjęciu – które pierwsze przyciągnęło uwagę; na które patrzył najdłużej.
• ankieta przeprowadzana bezpośrednio po badaniu eytrackingowym pozwala na uzyskanie deklaracji klientów dotyczących oceny opakowania, jego elementów, preferencji wyboru spośród prezentowanych opcji.
Badania eyetrackingowe są skuteczniejszą metodą badań konsumenckich, w porównaniu do badań fokusowych, czy badań przeprowadzanych metodą CAWI. Obciążone są mniejszym ryzykiem błędu, natomiast otrzymane dane są bardziej precyzyjne i mogą stanowić dane wyjściowe wspomagające procesy zarządzania marką.

Liczebność grupy badanej:
Liczba badanych – 15 osób na 1 wariant opakowania

 

Potrzebujesz więcej informacji oraz informację cenową - skontaktuj się z nami: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Foto źródło: https://blog.kissmetrics.com/eye-tracking-studies/