1
Zbliża się chłodna pora roku, więc niektóre kategorie produktów
zyskiwać większe zainteresowanie konsumentów, a do jednych z nich z pewnością
można zaliczyć miód, którego sprzedaż w sezonie jesienno-zimowym gwałtownie
rośnie. Przyjrzeliśmy się więc jak wygląda pod kątem opakowań kategoria miodu,
jednego z najbardziej cennych produktów natury.

Wg naszych obserwacji, polscy producenci miodu od lat trzymają się dość tradycyjnego podejścia do prezentacji i promocji swoich produktów poprzez etykietę. Na większości opakowań słoików o typowym kształcie brakuje wyróżniających się poprzez nazwę i design marki, „miód to miód".

W projektowaniu etykiet dominuje bardzo tradycyjne podejście, w sielskich, wiejskich klimatach, brak jest prawdziwie wyróżniających i nowoczesnych marek, tworzonych wg najnowszych trendów w designie.

Tymczasem, na świecie można zaobserwować niezwykle innowacyjne projekty zarówno jeśli chodzi opakowania i etykiety marek miodów, w których – zgodnie z trendami pojawia się minimalizm, prostota i oszczędność formy, które podkreślają szlachetność, naturalność i pro-zdrowotne cechy tego produktu.

 

Nude Bee Honey Co.

Zaprojektowany przez: Edwarda Okun , Kanada.

2

Babees Honey

Zaprojektowany przez: Ah & Oh , Polska.

3 4 

Organic Honey

Zaprojektowany przez: Dareen Taji , Dubaj.

5

Lovely Honey

Zaprojektowany przez: Jamie Nash , Wielka Brytania.

78

 Miód pszczeli Raw

Zaprojektowany przez: thedieline.com

9 

Foodscross Premium Honey

Zaprojektowany przez: Agencja kreatywna - mousegraphics, Grecja.

10

Pardis Honey

Zaprojektowany przez: Azadeh Gholizadeh, Iran.

 

13

 

 14aaaa