Budgens Xmas 2Większość promocji świątecznych na opakowaniach wygląda tak samo: wesoły Mikołaj, sanki, renifery, bałwanki, choinki, dominuje kolor czerwony, złoty, itd.
Ale są też firmy, które aby się wyróżnić, stosują zupełnie inne sposoby opakowania swoich ofert, odchodząc od tradycyjnych symboli, którymi są przepełnione półki…

 

 

 


Sieć Kaufland od dawna promuje produkty polskiego pochodzenia pod hasłem „świeżość z Polski” - czyli niemal wprost z polskich pól, sadów i krystalicznie czystych wód. Akcję tę wspierają etykiety z symbolem serca w narodowych kolorach, które mamy przyjemność drukować w Etykiety.pl Etigraf.

 

 

Etykiety dla Biedronki na jabłka

Biedronka to największa i najbardziej popularna sieć dyskontów w Polsce, która nie tylko zapewnia „codziennie niskie ceny”, ale także dba o jakość produktów dostępnych w swoich sklepach oraz wspiera polskiego pochodzenia owoce i warzywa, poprzez drukowane przez naszą drukarnię etykiety w narodowych kolorach z logo marki i hasłem „Jedz co polskie”.

 

1

Ryneczek Lidla to marka własna sieci handlowej Lidl obejmująca ofertę świeżych, naturalnych, wyselekcjonowanych z najlepszych upraw warzyw i owoców, miksów sałatkowych i ziół.
Wydrukowaliśmy dla tej marki szereg etykiet wysokiej jakości, które pozwalają wyróżnić tę ofertę w asortymencie sklepu.

 

Designed by Sam Gensburg United States

Opakowania piwa nie muszą odwoływać się do standardowych skojarzeń z branżą piwowarską, pochodzeniem, naturą czy lokalną tradycją…
Przedstawiamy najbardziej innowacyjne i inspirujące projekty, wychodzące znacznie poza to co najczęściej widzimy na polskiej półce, wyróżniające się pomysłem, designem, różnorodnością kształtów, niezwykłych wytłoczeń, specyficznych kolorów, które wyróżniają i komunikują pozycję marki.

1Marsala, czyli odcień brudnego bordo, został uznany przez Pantone kolorem roku
2015. Idąc na zakupy warto zwrócić uwagę na ten odcień, gdyż będzie on
makijażu i designie. Kolor marsala można opisać jako ziemisty odcień winnej
czerwieni. „To kolor, który pobudza nasze ciało, umysł i duszę, oddaje pewność
siebie i stabilność" - wyjaśniła Leatrice Eiseman, dyrektor wykonawczy Instytutu
Kolorów Pantone. Specjaliści wskazując najbardziej wyrazisty odcień
nadchodzącego sezonu, odwołują się do włoskiego wina.

Piknik Firmowy "Pożegnanie Lata 2015" Nowy GlinnikW sobotę, 19 września br. nasza firma wzięła udział w I Integracyjnym Pikniku Rodzinnym ‘Pożegnanie Lata’ organizowanym przez Zarząd Osiedla Nowy Glinnik.

Piknik miał na celu integrację lokalnej społeczności poprzez wspólną zabawę oraz udział w licznych konkursach i pokazach.

 

Kaufland 200x w Polsce EtykietaSieć Kaufland, w związku z otwarciem dwusetnego sklepu w Polsce, wprowadziła w okresie 18-10-2015 do 30-11-2015 konieczność oklejania produktów owocowo-warzywnych dodatkową etykietą promocyjną.

 

 

FachPack 2W dniach 29.09-1.10.2015 w Norynberdze odbyły się międzynarodowe targi opakowaniowe FACH PACK 2015, na których ponad 1500 wystawców z całej Europy prezentowało innowacyjne rozwiązania, w szczególności z zakresu "Marking and labelling” – po raz pierwszy zastosowanym – temacie wiodącym targów.

 
Iberis 4

Wody mineralne nie zawsze muszą być opakowane w podobne do siebie, plastikowe,nudne butelki z foliową banderolą i trudną do zidentyfikowania marki, przegadaną etykietą... nowoczesne, innowacyjne projekty mogą zachwycać niezwykłym dla tej kategorii kształtem, minimalnym, wyrafinowanym designem i posiadać ekskluzywne, limitowane opakowania…

 

 

jablka
Akcja wspierania polskich producentów owoców i warzyw, będąca wynikiem
rosyjskiego embarga, odbiła się głośnym echem w wielu sieciach handlowych.
Polskie owoce, znane z bardzo dobrej jakości, stały się teraz dodatkowo
synonimem lokalnego patriotyzmu i przedmiotem wsparcia - zarówno
społecznego, jak i ze strony partnerów handlowych producentów.
 
 

latwo zmywalne
Stoisz przed problemem konieczności wielokrotnego mycia skrzynek plastikowych,
które oklejasz etykietami? Masz problem z odklejaniem się etykiet w trakcie mycia?
Mamy dla ciebie gotowe rozwiązanie! Klej na bazie cukru, który rozpuszcza się w
procesie mycia, ułatwiając odklejanie się etykiet.
 
 
 

5eD
Kolor to ważne narzędzie oddziaływania na podejmowane przez konsumentów
decyzje i kreowania wizerunku marki. Może zachęcać do zakupu, komunikować
wartości i charakter marki, albo odstraszać i dawać niewłaściwy przekaz.
Jego interpretację i znaczenie determinuje dana kultura i język: nie zawsze
czarny oznacza żałobę, a biały czystość.
 
 

3
Światowe trendy w opakowaniach pokazują, że producenci nawet bardzo
tradycyjnych produktów, takich jak oliwa z oliwek, poszukują innowacji
i odbiegających od standardów kategorii rozwiązań w zakresie formy,
koloru, kształtu opakowań i designu etykiety.
Wyrafinowane estetycznie, o uderzająco nieoczekiwanych kształtach,
nawiązujące do opakowań kosmetyków – wszystko, aby zwrócić uwagę
konsumentów i wykreować niezwykłą markę.

1
Nawet tak zwykły produkt jak jajka, można opakować w niezwykłe opakowanie,
unikalne, wyróżniające markę na półce, intrygujące i przyciągające uwagę
konsumenta i budujące przewagę konkurencyjną…
Przedstawiamy najbardziej interesujące przykłady, które mogą być doskonałą
inspiracją dla producentów jajek do kreacji nowych opakowań i zaskoczenia
konsumentów np. na Święta Wielkanocne…
 

1
Zbliża się chłodna pora roku, więc niektóre kategorie produktów
zyskiwać większe zainteresowanie konsumentów, a do jednych z nich z pewnością
można zaliczyć miód, którego sprzedaż w sezonie jesienno-zimowym gwałtownie
rośnie. Przyjrzeliśmy się więc jak wygląda pod kątem opakowań kategoria miodu,
jednego z najbardziej cennych produktów natury.