IMG 20170926 110801 resized 20171010 015702322Targi opakowań dla przemysłu spożywczego PAKFOOD  2017 odbyły się w dniach 25-28 września 2017 na Międzynarodowych Targach Poznańskich,  jako jedno z wydarzeń towarzyszących targom POLAGRA 2017 dedykowanym branży spożywczej. 

IMG 1428 002Druga edycja konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marki premium” – powstała przy współpracy Etykiety.pl Etigraf oraz API Folie. Patronat merytoryczny wydarzenia objęło Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu.
Tematyka konferencji była nieprzypadkowa. Konieczność  budowania marek premium dotyczy wielu polskich producentów i często jest dla nich wyzwaniem. Trendy, wzrost zamożności konsumentów wręcz wymuszają na producentach podaż tego rodzaju produktów.
Celem konferencji było przybliżenie  zagadnień związanych z konstrukcją marki Premium  i sposobów uszlachetnień opakowań.

konferencja FB
 
Etykiety.pl Etigraf  wraz z Api Folie Polska Sp. z o.o, zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017r., EXPO XXI w Warszawie. 
 
Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.

Nasza firma rozpoczęła przebudowę siedziby głównej pod koniec 2016 roku. Realizujemy inwestycję polegającą na rozbudowie i modernizacji budynku mieszczącego produkcję oraz część biurową. Roboty budowlane zakończą się w roku 2020.

Podczas pierwszej edycji konferencji Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami” poświęconej roli oraz komunikacji opakowania – firma Etykiety.pl Etigraf zadbała o stworzenie niepowtarzalnej atmosfery, sprzyjającej połączeniu świata nauki i biznesu.

Organizatorzy skupili się na najtrudniejszych zagadnieniach, które stanowią wyzwania dla wielu właścicieli marek: począwszy od wizerunku marki i opakowania, a kończąc na sposobach angażowania konsumentów.

OOH Magazine właśnie zapowiedział kolejne swoje wydanie! Jest nam niezmiernie miło, że znależliśmy się nie tylko na łamach wydania, ale również na okładce.

Zobacz zapowiedź 2 wydania 2017 OOH Magazine

Zdradzimy, że artykuł Etykiety.pl Etigraf jest poświecony najliższej konferencji Label Innovations, która odbędzie się 4 kwietnia 2017 roku podczas targów Packaging Innovations w EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. 

Targi Warsaw Pack 2016 już za nami. A działo się dużo. Odbyliśmy wiele rozmów, nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów, zrealizowaliśmy konferencję dla uczestników targów dotyczącą strategii pozycjonowania marki.

Etykiety.pl Etigraf  wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations:

CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami

Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek.

Już niedługo Walentynki, Dzień Zakochanych…  Walentynki to czas romantycznego nastroju i doskonała okazja do tego, aby w codziennym biegu zatrzymać się na chwilę, spędzić wieczór lub weekend ze swoją ukochaną osobą, po to aby powiedzieć jej jak bardzo jest ważna w naszym życiu. Takich okazji jest niewiele, więc warto wykorzystać tę najbliższą…

Przypomnij o Walentynkach Twoim Klientom...

 

Puls Biznesu ogłosił ranking Gazele Biznesu 2016, czyli ranking "najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm" w Polsce. Również Etykiety.pl Etigraf znalazły się na tej prestiżowej liście z jeszcze lepszym wskaźnikiem wzrostu przychodu, niż w roku poprzednim.

W ramach bloku konferencyjnego na targach Private Label Show w Lublinie, który miał miejsce w dniach 22 – 23 listopada 2016 r. gościliśmy z prelekcją „Co mówi Twoje opakowanie? Etykieta siłą marki własnej”.  Organizatorem targów oraz konferencji były Targi Lublin S.A.  

Ten magiczny, świąteczny  czas zbliża się już wielkimi krokami. Już za chwilę, na półkach świątecznych zagoszczą produkty ubrane w świąteczne opakowania, budując nastrój i atmosferę świąt…

Żyjąc w XXI wieku doskonale zdajemy sobie sprawę, jak dużą rolę odgrywa dziś marketing. Biznes bez marketingu nie istnieje. A świat nie istnieje bez biznesu. Aby poznać tajniki marketingu w dniu 21 września 2016 r., w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim specjalnie dla klasy II humanistycznej z inicjatywy pani profesor Urszuli Stefaniak oraz pani Anity Czarnieckiej zorganizowane zostały warsztaty marketingowe prowadzone przez pracowników firmy Etigraf, panią Iwonę Studzińską oraz panią Agnieszkę Rudnicką. Dnia 28 września klasa mogła wykorzystać w praktyce zdobytą wiedzę na Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD w Poznaniu.

W ramach projektu  „Diamenty 15+. Wspieramy młodzież w wyborze ścieżki zawodowej”, realizowanego przez firmę Etykiety.pl Etigraf, uczniowie II klasy humanistycznej  II Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego  w Tomaszowie Mazowiecki mieli okazję wziąć udział w lekcji marketingu i zarządzania, która odbyła się w ich szkole 21 września br.

Zmiany w znakowaniu żywności 2016Bieżąca wiedza o tym, jak prawidłowo znakować żywność, jest niezbędna producentom żywności, aby działali oni zgodnie z przepisami i mogli w odpowiednim czasie przygotować się do zmian w projektowaniu i druku etykiet, nie narażając się na straty zarówno w sprzedaży jak i budowaniu wizerunku.

 

 

W ramach Targów Taropak, które odbyły się w dniach 26 - 29 września 2016 r. w Poznaniu, na stoisku warsztatowym „Świata DRUKU”, mieliśmy przyjemność zaprezentować temat Zmiana wizerunku marki poprzez etykietę” przedstawić nasze obserwacje oraz doświadczenia dotyczące niezwykle istotnej roli etykiety w komunikacji marki oraz kreowaniu jej wizerunku poprzez etykietę, który może podnieść konkurencyjność marki na półce i wpłynąć na wybór konsumentów.

W dniu 21 września 2016 r. w II klasie humanistycznej II Liceum w Tomaszowie Mazowieckim odbyła się niezwykła lekcja wychowawcza, którą przeprowadzili pracownicy firmy Etykiety.pl Etigraf: Anita Czarniecka - Prezes Zarządu, Iwona Studzińska – Dyrektor Handlowy oraz Agnieszka Rudnicka – Specjalista ds. marketingu.

Jest nam niezmiernie miło zaprosić wszystkich zainteresowanych na prelekcję „Zmiana wizerunku marki poprzez etykietę”, prentowaną przez Etykiety.pl Etigraf, która odbędzie się na Targach Taropak w dniach 27 i 28 września 2016 o godz. 12:30 – 13:10 na stoisku warsztatowym „Świata DRUKU” nr 79 w hali 6A (MTP, ul. Głogowska 14, Poznań).

konferencja "Co mówi Twoje opakowanie?"

Konferencja "Co mówi Twoje opakowanie?", która odbyła się 7 września 2016 w Centrum EXPO XXI w Warszawie w ramach Festiwalu Marketingu, została zaliczona do naszych tegorocznych sukcesów.

Odzew uczestników konferencji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Dziękujemy Wszystkim za zaangażowanie, sympatię oraz wszystkie przesłane zapytania.

konferencja "Co mówi Twoje opakowanie?"Już po konferencji "Co mówi Twoje opakowanie?", która odbyła się 7 września  2016 w ramach Festiwalu Druku i Marketingu na XXI EXPO w Warszawie, przy współpracy z OOH Magazine.

 W trakcie konferencji zaprezentowaliśmy 5 prelekcji na tematy związane z projektowaniem i drukiem etykietroli etykiety w komunikacji marki, trendach w designie, nowoczesnych technologiach druku oraz nowoczesnych podłożach do druku.

Baner 1

GHSŚrodki chemiczne stosowane codziennie w gospodarstwach domowych muszą nie tylko spełniać swoje podstawowe funkcje dotyczące higieny i standardu życia, ale także budzić zaufanie konsumentów co do tego, że są bezpieczne dla ludzi i środowiska.

 

 

Rynek poligraficzny 2

Wg najnowszego raportu Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga i KPMG „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” 2015, branża etykiet w ostatnim roku miała się nadzwyczajnie dobrze. 

Rynek etykiet wzrósł w 2015 r. o rekordowe 12% w stosunku do 2014 r., w którym wzrost ten wyniósł 6,5% w stosunku do roku poprzedniego.